Verzending & Bezorging

Elke bestelling wordt door ons met veel liefde & aandacht naar je verzonden. 

Is je aankoop een cadeautje? Wij pakken het graag voor je in!

Zet bij je bestelling bij het veld opmerkingen "cadeau"

en wij zorgen dat het mooi en feestelijk ingepakt wordt.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Bambini Boetiek worden geleverd door PostNL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen.

U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres.

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus. Hiermee kunt u op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL).

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

* wij zijn even op vakantie alle bestellingen worden 1 maart '22 verzonden

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden.

Mocht er een andere levertijd van toepassing zijn, dan zullen wij altijd contact met u opnemen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een email sturen.

Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Bambini Boetiek, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

BEZORGING
 

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

Gratis verzending in Nederland boven de € 75, -. en in België bij bestellingen boven de € 100,-

Voor een bestelling onder dit bedrag betaalt u € 5,95 verzendkosten binnen Nederland.

Verzendkosten voor BE zijn € 8,95

Verzendkosten voor DE zijn € 9,95

Verzendkosten voor AT zijn € 9,95

Verzenden naar andere EU landen kan op aanvraag.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code.

Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL.

 

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven,

afwijkend van het factuuradres.

 

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met info@bambiniboetiek.nl .

 
bd769a29-4737-41ba-b6d3-c3413e109961.jpg
BB-Logo-RGB.png